10.04.2016 г.

Вариант №6 на писмото на индианеца

Уважаеми г-н учителю,
Името ми е Гергана Аргилашка. Пиша Ви във връзка с моя син Владимир, на когото Вие преподавате. Той е по народност българин и е отраснал в България. Двамата се преместихме се тук едва тази година. Владимир е изключително интелигентно момче и не го казвам само защото е мой син. Пиша Ви точно по тази причина, понеже Вие сте го определили като изоставащ ученик, а никак не съм съгласна с това.
Докато още бяхме в България, възпитателите на Владимир бяха много впечатлени от него. Той учеше английски език там, макар че засега е още в начално ниво. Когато баща му почина, нещата се усложниха и започнах да си търся работа в чужбина, и имах късмета да започна тук, в Манчестър. Владимир трудно понесе загубата на баща си, но въпреки това, взаимно се подкрепяме в това злощастие, което ни сполетя, и нямаме намерение да се предаваме.
Синът ми винаги е бил открит и много социален. Създаването на приятелства не му убягва. Тук, в Манчестър обаче, съучениците му странят от него, държат се хладно и някак не желаят да го приемат като равен на тях. Това може би се дължи на различната му култура и навици, но мисля, че ще се съгласите с мен, че в крайна сметка Владимир е дете като всяко друго, със същите потенциални възможности за развитие. Това го потиска и се надявам да обърнете внимание на това и с времето нещата да се променят.
Владимир има желание да учи, бързо схваща. Вкъщи заедно учим и му помагам и за езика. Макар и Вашите методи да са по-различни от тези, на които е свикнал в България, мисля, че той се справя добре. Среща трудности, разбира се, но това според мен е напълно нормално. Моля да вземете под внимание и това, че все пак той учи всичко на чужд език и, въпреки това, успява да смогне и да извърши задачите, които му се поставят.
Желая за моето дете най-доброто, искам то да успее в училището и в живота си. Не ми се иска да се чувства отритнат и да поеме по лош път. Искам Владимир да се гордее с наследството си и културата си, а съща така и да развие необходимите способности, за да се справя с трудностите в живота.
За да постигна всичко това, имам нужда и от Вашата помощ. Това, което преподавате в класната стая, начина, по който преподавате, самото Ви отношение към сина ми, играят важна роля за потенциалното му развитие.
Затова отново Ви моля, работете с мен, а не срещу мен, за да образоваме заедно моето дете по най-добрия начин.
С най-добри пожелания,
Гергана Аргилашка



Няма коментари:

Публикуване на коментар